Rezacka polystyrenu, jak velky zdroj?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 10 22:58:10 CEST 2006

No, kdysi jsme take vykrajovali. Ale 30 cm tloustky mi prislo uz docela dost
a tak jsem chtel znat vysledky z praktickych zkusenosti.
J. Polivka

Zdravim,

ve Vasem okoli neni zadny klasicky, zkuseny modelar (jako muj
tata-55let) :-) , ktery si rezal kridla do vetronu F3F sam (pres
preklizkove sablony na krajich)? Ty mely na delku min. 1m (rozpeti az
napr. 3m) a muselo to byt vcelku i presne. V dobe, kdy toto jeste delal,
jsem byl smrkac na ZS (pred 20lety). Ale pamatuji se, ze mel odporovy
drat (doma by se jeste nasel) a pres trafo s odbocky na sekundaru
reguloval teplotu (dle zkuseneho oka).
"Pila" mela konstrukci ve tvaru H - pevna vzpera (na delku kridla + neco
navic), na krajich kratke vzpery (uchycene uprostred) cca 30cm dlouhe,
ale kyvne(aby se hybaly), na kterych byl z jedne strany natazeny drat a
na druhe to napinala stazena guma. To cele, samozrejme, ovladane rucne :-)

--
        Petr "měřák" Minář