Jak chranit IR snimac pred svetlem?

Aleš Filip konference2@centrum.cz
Neděle Září 10 10:15:30 CEST 2006

Dobrý den hondal,

Funguje to naprosto bez problému. Původně jsem měl tu sériovou verzi,
jenomže mi to zpomalovalo počítač (měl jsem v té době něco pomalého,
takže to celkem vadilo). Igor mi potom poradil, abych si postavil tu
verzi s Atmelem na USB. Ta už počítač nezpomalovala. Neměl jsem ani s
jednou verzí problém. Jenom jsem musel mezi vývody VCC a GND, přímo u
pouzdra SFH506 přidat keramický SMD kondenzátor 100n, tuším, že v
rozměru 603 akorát pasuje mezi nožičky. Je to dokonce daleko
citlivější, než senzor od TV a videa. Chytá to bez problému i odrazy
od stěny.

--
Aleš Filip    ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic