Jak chranit IR snimac pred svetlem?

hondal hondal@centrum.cz
Sobota Září 9 08:34:58 CEST 2006

30. srpna 2006, 13:33:05, napsal jste:

> Dobrý den hondal,

> To je nějaké divné. Já mám SFH506 připojené přes Atmela do USB, a
> problémy s tím absolutně nemám. Předtím jsem měl to samé čidlo přímo
> na sériovém portu, a také nebyl problém s okolním osvětlením. Nemáte
> to nějak špatně zapojené? Já jsem používal zapojení od Igora Česka z
> jeho stránek http://cesko.host.sk

> --
> Aleš Filip    ICQ:64650313
> Kutna Hora    Czech Republic
>   http://afilip.kgb.cz

(Omlouvam se za zpozdenou reakci byl sem pryc) Ja jsem pouzival take
zapojeni od pana igora ceska ale mel sem prave tyto problemy tak jsem
si postavil jedno zarizeni ktere ma procesor - ale o moc se to
nezlepsilo tak mozna zkusim vymenit cidlo... A vam se nestava ze kdyz
mate treba pustenou lampu (svitici na cidlo) ze vam do girderu chodi
nesmyslne sekvence? Ted me napada ze bych mophl vyzkouset  vymenit
zarivku co mam v lampe? Proste jsem chtel vyresit ten problem ze kdyz
ta lampa sviti na to cidlo tak neprijma, nebo musim mackat tlacitko
opakovane ale kdyz nesviti treba pres den tak je to v poradku...