Re: Problémy s PIC ICD2

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Září 8 15:43:52 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 8.9.2006 od Pavel Kořenský:

> už před nějakým časem jsem si od MK koupil jeho PIC ICD2 (verze
> hotový,sestavený a odzkoušený).
> Jenže součástka nejde naprogramovat ani s ní dělat nic jiného. Vždy
> to vyhodí chybu "ICD0152: Failed to read all of requested bytes (0x0
> of 0x8)" a zůstane svítit žlutá LEDka na ICD2.
> Dělá to při pokusu o naprogramování, vymazání součástky atd. Jediné,
> co bezchybně funguje (nebo se to alespoň tak tváří) je načtení
> obsahu EEPROM ze součástky. Ale načíst obsah programové paměti ze
> součástky už např. nejde. Vždy ta žlutá LEDka chvilku poblikává a
> [...]

Ja mam zkusenosti jen s originalem ICD2, ne s kopiemi. Ale tohle mi to
myslim delalo, kdyz jsem na desce bud zapomnel propojit VPP na MCLR a
nebo kdyz jsem mel na PGD a PGC navesene jeste neco dalsiho a tak to
asi hazelo spatne signaly...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem