Problémy s PIC ICD2

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Září 8 15:39:04 CEST 2006

Zdravím,

už před nějakým časem jsem si od MK koupil jeho PIC ICD2 (verze
hotový,sestavený a odzkoušený).
Neměl jsem na to vůbec čas, až teď jsem si řekl, že ho vyzkouším.
Nabastlil jsem na destičku PIC16F88, LEDku atd. a začal jsem to
testovat.
Ale je s tím nějaký problém. Když připojím ICD2 a dám v MPLABu
Debugger/Connect, tak to najde ICD2, správně to diagnostikuje, že cílový
procesor je 16F88.
Jenže součástka nejde naprogramovat ani s ní dělat nic jiného. Vždy to
vyhodí chybu "ICD0152: Failed to read all of requested bytes (0x0 of
0x8)" a zůstane svítit žlutá LEDka na ICD2.
Dělá to při pokusu o naprogramování, vymazání součástky atd. Jediné, co
bezchybně funguje (nebo se to alespoň tak tváří) je načtení obsahu
EEPROM ze součástky. Ale načíst obsah programové paměti ze součástky už
např. nejde. Vždy ta žlutá LEDka chvilku poblikává a pak se naplno
rozsvítí a MPLAB nahlásí error.

Netuší někdo v čem by mohl být zakopaný pes ?

Zdraví PavelK