[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 6 12:18:25 CEST 2006

Michal Grunt napsal(a):

> A co Windows samotne, toho se nebojite? :)) Krom toho kdyby si nekdo
> sosal vetsi objem dat z meho PC tak bych to urcite poznal dle zatizeni
> linky, sitovky, indikace prenosu jak na sitovce tak na routeru, wifine a
> ja nevim kde vsude jeste...

Jde o to ze to zadne vetsi objemy dat nejsou a nemusi byt - staci jen
cas od casu neco poslat (staci treba i jen selektivne vybrana slova) -
uz ted se pri instalaci (zkusil jsem si to ted naisntalovat na pracovni
PC) jim podepisujete ze se budou shromazdovat a take odesilat informace
o tom co delate a kde brouzdate.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info