[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 11:32:43 CEST 2006

> Mozna jsem paranoidni, ale nikdy bych nenechal jakoukoliv internetovou
> firmu cuchat po mem disku. Nechci se dozit te doby kdy americky kongres
> si odhlasuje, ze jim Google musi umoznit pristup do tech DB.

A co Windows samotne, toho se nebojite? :)) Krom toho kdyby si nekdo
sosal vetsi objem dat z meho PC tak bych to urcite poznal dle zatizeni
linky, sitovky, indikace prenosu jak na sitovce tak na routeru, wifine a
ja nevim kde vsude jeste...