[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 6 09:38:43 CEST 2006

Taky jsem si jednou pojmenoval partišny jako "PRVNI" a "DRUHY" atd.
Teď mám jmenovky podle značky (ale mám všechny Seagaty), velikosti a
pořadí pártišny "SGATE_80_1", "SGATE_80_2" atd. Základ úspěchu je
nemít dva stejně velké disky stejné značky ;-)

P.K.