RE: [OT] castecny, jak organizovat data na disku?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Září 6 00:02:46 CEST 2006

Jsme na tom naprosto stejne jak v poctu zacatku, tak v nedotahovani do
konce, ale tentokrat to bude jine :-)
Podobny, proces podstupuji pokazde, kdyz upgraduji PC, zacel jsme na
386DX-40 a tentokrate upgraduji na CoreDuo2 Duo E6400, pokazde to dopadlo
stejne, jen tech dat je cim dal tim vice.

Jak se zda resi to kde kdo, tim padem by na to mela existovat chytra,
tlusta vice ci mene nepouzitelna kniha plana mouder ne? :-)

>Jo, Waltere, tak timhle ja se zabyvam take velmi casto. Problem je v
>tom, ze za prve me soubory dosahuji celkove silene moc GB a prestane
me to vzdycky bavit, protoze to nema konce. A za druhe pak vzdycky
dojdu k tomu, ze jsem zvolil nejake nespravne trideni. To poznam podle
toho, ze jak to zacnu menit, nemuzu nic najit :-) Ale fakt je, ze cas
od casu zacnu znovu a tak uz mam takovych "zacatku" docela dost.

Jinak, ja mam datasheety srovnane vetsinou podle vyrobcu, pripadne u
nekterych podle typu (LCD apod.).