[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Září 6 09:25:02 CEST 2006

Spis je otazka jestli ty vsechny mp3 filmy a kravinky je mit treba na
disku . Ja jsem kdysi sosal same mp3 mel jsem toho cca 200cd nakonec
jsem zjistil , ze stejne se stale meni co posloucham a takovy ten
kameny zaklad je nejakych 10gb .

Proste na co mit doma silene archivy kde ceho kdyz je dneska otazka
par minut mit to stahnute a na disku si nechat jen opravdu to co se
blbe shani nebo co pouzivam casto.

Stejne tak s knihama mel jsem 10gb ruznych knih, skript ,
elektrotechnicke literatury , ale kdyz neco shanim beztak nez bych to
hledal v tom docela dobre roztridenem bordelu radsi to znova stahnu z
internetu kdyz to aktualne potrebuju.

Mam takovy pocit , ze dnes v dobe ADSL a rychleho stahovani z
internetu uz neni potreba si z pocitace delat skladiste kde ceho . Tak
to vidim ja .

Jinak si vetsinou disk rozdelim na master a slave . Master ma treba
nejakych 50gb tam nahraju system a vsechny dulezite programy nezbytne
pro beh systemu . Na slave nahravam vsechno ostatni jako mp3, filmy ,
instaluju hry apod.

To co stahuju z netu(nekomercni veci , drivery , kodeky a ruzne jine
balasty) jsem nahraval do slozky inet mel to pekne roztridene jenze
jsem zjistil , ze beztak kdyz neco potrebuju tak na internetu jsou
novejsi verze a ten cas co travim tridenim tak za stejnou dobu to
znova stahnu z netu . Je fakt ze me netrapi FUP ani datove limity...

Ale jinak poradte jak setridit ty knihy 10gb :) snazim se to tridit
nejak tak jako :

klasicka literatura
elektronika
programovani