[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Září 6 09:13:24 CEST 2006

Me lokalni disky konci pismenem O: a dat je cca 500GB!
Nejaky systém organizace by se hodil,  ono jen udrzet jakys takys poradek v
MP3 archivu je docela o nervy

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Wednesday, September 06, 2006 7:53 AM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] castecny, jak organizovat data na disku?

> Dobrý den,
>
> lepší, než řešit systém ukládání, je vyřešit systém hledání.
> Výborný je
> Copernic desktop search (http://www.copernic.com/). Před 1,5
> rokem u mě
> doma "vyhrál výběrové řízení", protože se jevil mnohem schopnější, než
> Google. Dokáže vlézt do .pdf, .doc, .xls, .rtf, zdrojáky všech možných
> jazyků, u mp3 indexuje id3 tagy... a všechno indexuje, takže
> potom hledá
> hodně rychle. Jediné, co mi chybí, je indexace obsahu .pdb a .prc.
>
> Pavel Krafčík

To jste musel mit nejakou hodne starou verzi, protoze Google DT pouzivam uz
prez rok a leze taky do vseho (tedy nevim jak MP3ky, to nepouzivam, ale
vsechny dalsi vyjmenovane typy dokumentu umi).

Navic je na nem fantasticke, ze se automaticky "podstrkava" k hledani
Googlem
na Internetu. Uz mnohokrat jsem pri hledani neceho na Inetu zjistil, ze tu
vec mam v nejakem souboru na svem kompu :-)

Navic perfektne prohledeva maily a ted v nove verzi ma i listicku primo v
Utlouku, pomoci ktere hleda jen v prostoru mailu.

Jakub Serych