[OT] mobilni pripojeni

aze azehw@volny.cz
Úterý Září 5 19:57:19 CEST 2006

Po vypršení roční smlouvy a pod příslibem Telekomu že už i u nás bude ADSL
jsem smlouvu na CDMA vypověděl. Sliby chyby a proto jsem musel opět
zprovoznit CDMA. Modem byl můj, takže zbývalo jen jej znovu aktivovat, ale
na smlouvu bez časového omezení. Zjevně se jim to nelíbilo. Proto z toho
udělali ohromný technický problém (Eurotel sídlí v KM na Kauflandu). S
takovým křupanským přístupem k zákazníkovi se málokde setkáte. Nebudu to
celé popisovat, ale bylo zcela jasné, že se neustále snaží nás přesvědčovat,
že pro technické informace ohledně nastavení připojení je nutné volat
nějakou podivnou placenou mobilní linku, přičemž to bylo stejně nahouby.....
naštěstí jsem od té doby neměl žádný důvod tento pochybný podnik
navštívit...
AZE

- O2 me nas... Sel jsem tam resit koupi CDMA za 1Kc, jak jsem to nasel
na internetu a zmatena obsluha nedokazala najit proc by mi ho mela za tu
1Kc dat a jeste se chovala neprijemne. Myslim ze ztratili zakaznika,
prevadim jejich mobil na nejnizsi tarif...
- Vedle byl T-Mobile, zaujal me jejich 4G, obsluha byla velmi
kvalifikovana (sam to pouziva), pul hodiny jsme si o tom popovidali a
pak za 5 minut sepsali smlouvu, ja jsem zaplatil 1000Kc vratnou zalohu
za 3 mesice a 3 Kc za modem a vsechny aktivace ;-) Odnesl jsem si plnou
tasku HW a 6 pausalu zdarma, doma jsem nedockave pripojil a za hodinu
byla SIM aktivni a spojeni jede SUPER 60-70kB/s Zatim jsem nadsen a jsem
rad, ze ten CDMA nemeli. Myslim ze pri dalsich tarifu se u nich
zastavim, I kdyz doted jsem s nima nic nemel.
SIM by mela "v cene" fungovat I jako GPRS, jestli se osvedci poridim si
twin kartu a zrusim data u Vodafone (stejne je to cim dal pomalejsi).
Jedina muska je baterka v modemu, byl jsem na to upozornen a skutecne je
to tak na 10 minut...

Takze zatim kratky cas na hodnoceni, ale jestli me neco neprekvapi,
tusim, ze budu spokojen.