[OT] mobilni pripojeni

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Září 5 18:22:48 CEST 2006

Tak si dovolim ukoncit alespon pro mne toto tema. Shrnuti:
- Vodafone pro moji oblast nema reseni
- O2 me nas... Sel jsem tam resit koupi CDMA za 1Kc, jak jsem to nasel
na internetu a zmatena obsluha nedokazala najit proc by mi ho mela za tu
1Kc dat a jeste se chovala neprijemne. Myslim ze ztratili zakaznika,
prevadim jejich mobil na nejnizsi tarif...
- Vedle byl T-Mobile, zaujal me jejich 4G, obsluha byla velmi
kvalifikovana (sam to pouziva), pul hodiny jsme si o tom popovidali a
pak za 5 minut sepsali smlouvu, ja jsem zaplatil 1000Kc vratnou zalohu
za 3 mesice a 3 Kc za modem a vsechny aktivace ;-) Odnesl jsem si plnou
tasku HW a 6 pausalu zdarma, doma jsem nedockave pripojil a za hodinu
byla SIM aktivni a spojeni jede SUPER 60-70kB/s Zatim jsem nadsen a jsem
rad, ze ten CDMA nemeli. Myslim ze pri dalsich tarifu se u nich
zastavim, I kdyz doted jsem s nima nic nemel.
SIM by mela "v cene" fungovat I jako GPRS, jestli se osvedci poridim si
twin kartu a zrusim data u Vodafone (stejne je to cim dal pomalejsi).
Jedina muska je baterka v modemu, byl jsem na to upozornen a skutecne je
to tak na 10 minut...

Takze zatim kratky cas na hodnoceni, ale jestli me neco neprekvapi,
tusim, ze budu spokojen.