Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 5 12:00:46 CEST 2006

> Dosavadní poznatky:
> - ve stavebnictví má koruna asi nějakou jinou hodnotu, jinak si nedovedu
> vysvětlit, jak může být tak nízká kvalita a tak vysoké ceny

Ono je to tím, že když cokoliv udělají tak to pak v rámci záruky 3x
předělávají. Na to se přece musí vybudovat fondy.

> - Asi mám nějaké zvláštní požadavky a mé estetické cítění asi také
> nebude zcela v pořádku, jinak bych si z katalogu cca pětiset
> hotových projektů něco vybral.

Vy nechcete sloupové průčelí? A kam si pak dáte sádrové lvy střežící
vchod? Možná byste se měl nad sebou zamyslet :-)))

> - Snad každý kdo postavil, by teď něco řešil jinak. :-)

Říká se, že až třetí barák bývá skoro dobře :-)

Co je na porothermu + PS špatného?

Aleš Procháska