Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Martin Zaruba swz@volny.cz
Úterý Září 5 11:19:28 CEST 2006

Citim s Vami. Jeste bych doplnil dva body:
- co si neudelate sam, je udelane spatne
- zednik je zvlastni zivocich. ktery i kdyz nad nim stojite (a mlatite ho po
hlave), udela to spatne

Ja dopadl po podobne zkusenosti tak, ze jsem si cely domecek nakreslil,
zvitezil nad urednikem pri stavebnim povoleni a pres puvodni vizi stavby na
klic delam sam elektroinstalaci, vodu, kanalizaci podlahovku a samozrejme
tepelne cerpadlo.

Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <Hw-list@list.Hw.cz>
Sent: Monday, September 04, 2006 12:17 PM
Subject: RE: Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

> I v rámci projektových příprav je toto jen taková třešnička na dortu,
hlavni co řeším je co, jak a z čeho stavět. Zatím jsem prolezl několik
ukázkových staveb, pohovořil s pár projektanty („odborníky“) a s několika
lidmi, kteří již mají postaveno.
> Dosavadní poznatky:
> - ve stavebnictví má koruna asi nějakou jinou hodnotu, jinak si nedovedu
vysvětlit, jak může být tak nízká kvalita a tak vysoké ceny
> - v CŘ máme totální nedostatek stavebních kapacit, jinak by většina firem
již musela zkrachovat
> - stavba na klič je ekonomická sebevražda
> - co si člověk neohlídá sám, to nedostane nebo děsně odfláknuté
> - ve stavebnictví funguje nějaké alternativní fyzikální realita, jinak si
opět nedokážu vysvětlit ona doporučení ohledně výběru stavebního materiálu,
sily a funkce tepelné izolace, kterých se mi od odborníků dostalo
> - Asi mám nějaké zvláštní požadavky a mé estetické cítění asi také nebude
zcela v pořádku, jinak bych si z katalogu cca pětiset hotových projektů něco
vybral.
> - Snad každý kdo postavil, by teď něco řešil jinak. :-)
>
> Omlouvám se za OT, ale před hodinou jsem vypoklonkoval projektanta,který
mi tvrdil, že nejlepší je stavět z 36 porothermu a na to 5cm polystyren a
jsem z toho ještě stále mimo :-). Nakreslím si elektroinstalaci, ale nerad
bych kreslil cely barak :-)