Vypnuty ATX zdroj dava napeti do desky

Úterý Září 5 07:10:07 CEST 2006

Hezké ránko,

    upřímně si myslím, že přes kondenzátory by 450VA zdroj asi neběžel.
Možná že by se pokusil nastartovat, ale že by byl schopný plného výkonu
se mi nezdá. A na kostře není žádné měřitelné napětí. Já si spíše myslím
že ten vypínač není vůbec zapojený do obvodu. Rozdvojka tu nikde není,
jenom jezevčíci a mám pocit že ani jeden z nich fázi neotáčí. Možná to
někdy zkusím změřit. Teďka se mi nechce.

 Až bude zdroj mimo záruku, tak ho kuchnu a uvidím.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!