Elektricke podlahove vytapeni

Vladimir Volak volak@stapro.cz
Pondělí Září 4 08:46:52 CEST 2006

Kablo Vrchlabi muzu doporucit, cena asi tak 1Kc/1W. V koupelne MUSÍ byt nad
kabelem, který je pod vanou pozink.rabicove pletivo pripojene na ochranny
vodic a privody topeni přes proudovy chranic. Doporucuju ho dat po cele
plose, zaprve je rovnomernejsi rozvod tepla a zadruhe muzete dat tenci
vrstvu betonu nad kabely a tim se zrychli regulace.
Ja mam uz skoro 15 roku el. podlahove topeni v celem dome, zatím jsem na to
nikdy nemel prilezitost nadavat.
V katalogu od Kabla jsou i instalacni doporuceni. Jednodussi instalace je
třeba s kabely od DEVI, ale to se nedoplatite.Nedoporucuju experimenty s
medenym kabelem do podlahy, jakakoli uprava vyzaduje sbijecku.

Teplym noham zdar

Vladimir