Elektricke podlahove vytapeni

aze azehw@volny.cz
Pondělí Září 4 00:00:23 CEST 2006

Rekonstruujete i celé topení? Neuvažujete o podlahovce všude? Nevím jakou
máte sazbu na elektriku, ale vyplatí se v kuchyni a koupelně elektrika?
AZE

----- Original Message -----
From: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 03, 2006 9:46 PM
Subject: Elektricke podlahove vytapeni

Dobry den,
pri rekonstrukci rodineho domu bych rad umistil do koupelny a kuchyne
elektricke podlahove vytapeni. Pred nekolika lety jsem nekde objevil
moznost koupit pouze odporovy drat, kterym se podlaha vytapela.
Bohuzel v soucastne dobe nemohu podobny obchod nikde nalezt a najimat
firmu, aby mi udelala celou podlahu nechci. Nevite nekdo, kde se da
sehnat pouze ten  odporovy drat nebo elektricka rohoz pouzivana k
vytapeni? Moc diky.
Honza K