OT: Jak nastavit mailovy server

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Září 3 22:23:31 CEST 2006

Moc vasi otazce nerozumim. Pokud mate domenu a MX zaznamy smerovane na
vasi pevnou IP, staci mit na routeru otevreny port 25 (SMTP) +
nastaveni relay na postovnim serveru proti spamu, pres ktery chodi
posta jak ven, tak dovnitr.
POP3 je pouze pro vybirani schranek nekde u providera (kam jsou
smerovany MX zaznamy domen), kdyz si chce user vybrat schranku prave z
postovniho serveru.
V pripade ze k vam jsou smerovany MX zaznamy, musi byt ven otevren
port 25, tot vse. Pokud budete chtit vybrat schranku, predpokladam ze
budete mit doma postovni server kde pomoci pop3 protokolu budete
schranky vybirat.

--
Michal Grunt