Jak nastavit mailovy server

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Září 3 21:51:26 CEST 2006

Musite mu zakazat tzv. relaying pro vsechny IP adresy mimo Vasi sit. Relaying znamena, ze mailserver odesila maily na jine mailservery. Jak se to ovsem v praxi provede u W2003koveho mailserveru nevim.
Rekl bych, ze to budou mit zakazane implicitne a spis budete muset pro vasi sit relaying povolit.

Existuji servery, kde si muzete overit bezpecnost Vaseho mailserveru, co se tyka rozesilani spamu, napriklad http://www.ordb.org/. Kdyz si na nejakou dobu  otevrete 25ku a provedete ordb test, budete mit jistotu, ze je vse OK.

Jakub Serych