ant?na DCF

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Září 2 09:46:59 CEST 2006

Na Didaktiku ? super - právě se bratři ze speccy at pandora.cz klaní v
posvátné úctě
i když už jsou zase o kousek dál ...

DJ

BTW:  nutno podotknout,že tyhle stroje jsou moc fajn na bastlení - spousta
jednoduše použitelných I/O,jednoduchý jazyk atd... ale to už by bylo na jiné
vlákno ... :-)

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 02, 2006 1:54 AM
Subject: Re: Re[4]: ant?na DCF

Ako bolo povedane v istej filmovej serii: HESKY!! (viem, ze sa to pise
so "z" :-)

Mam este tiez funkcny frekvencny citac vlastneho navrhu, postaveny
cisto z TTL, s funkciami merania periody a stopkami. Prepinanie funkcii
a rozsahov riesila "Isostatova logika" a plno drotov... Zerie 1.1A, k
comu som si musel postavit zdroj...

Potom som si spravil citac opat s '51 s meranim frekvencie / periody /
monostabilneho kmitu H/L / striedy/ stopkami / otackomerom / upravou
udaja o konstantu +/-/*

Mimochodom vsetok vyvoj na '51 som robil na Didaktiku M s vlastnym
prekladacom pisanym v asm Z80-tky a s vlastnym interface + emulatorom
EPROM (64k statickej RAM).

No ten zaver bol cca pred 10r, potom som sa zamestnal v nie
elektornickej oblasti a zacal som zaostavat :-(

miro