Re: Re[4]: anténa DCF

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Září 2 02:25:19 CEST 2006

jo jo strojak Z80tky to bylo moje. Ted mam 9 leteho kluka a zaciname s
diodama, letovanim a podobne srandicky.
Internet a PC ma zmaknute a tak koukam uz po nejakych hrackach s
procesorama. Mam tady jeste nasbiranou bednu ruznych modulu a ridicich desek
C-contorl od Conrada a tak si brzy vyhrajeme. Obcas ho necham neco co uz
nepotrebuji rozebrat a tak vi co je co za soucastku, co to dela apod. No,
mozna nez doroste, tak uz se bastlit nebude nic, snad jen pro radost.
Jak tu nekdo psal, decka jdou radeji do trznice a tam si koupi hotove
blikatko, nez by si ho staveli.
Jindra Polivka

Ako bolo povedane v istej filmovej serii: HESKY!! (viem, ze sa to pise
so "z" :-)

Mam este tiez funkcny frekvencny citac vlastneho navrhu, postaveny
cisto z TTL, s funkciami merania periody a stopkami. Prepinanie funkcii
a rozsahov riesila "Isostatova logika" a plno drotov... Zerie 1.1A, k
comu som si musel postavit zdroj...

Potom som si spravil citac opat s '51 s meranim frekvencie / periody /
monostabilneho kmitu H/L / striedy/ stopkami / otackomerom / upravou
udaja o konstantu +/-/*

Mimochodom vsetok vyvoj na '51 som robil na Didaktiku M s vlastnym
prekladacom pisanym v asm Z80-tky a s vlastnym interface + emulatorom
EPROM (64k statickej RAM).

No ten zaver bol cca pred 10r, potom som sa zamestnal v nie
elektornickej oblasti a zacal som zaostavat :-(

miro