OT: jakou poridit videokameru?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 31 20:35:24 CET 2006

Já naopak nevidím na kazetách nic špatného. Kdybych kupoval kameru,
tak nejspíš miniDV s připojením přes firewire.

Srovnání cen kamer podle záznamového média (hifishop.cz):

miniDV: od 6600 Kč
digital8: od 7400 Kč
8cm DVD: od 11000 Kč
harddisk 20GB: 14000Kč
paměťová karta: 16500Kč

Porovnejte si i cenu paměťových médií, případně cenu za minutu záznamu.
Nejdražší záznamový medium bude zřejmě paměťová karta., nejlevnější
asi to DVD - záleží na tom, jestli to bude DVD+-R, +-RW nebo DVD-RAM.

P.K.