tig svareni

Jan Peterka jan.peterka@atlas.cz
Úterý Říjen 31 19:46:27 CET 2006

Na mereni prutoku davaji ke svareckam takovy pripravek,
je to sklenena cejchovana trubicka s kulickou uvnitr.
Ta se nasadi na trysku, a jak vysoko vyfoukne kulicku,
takovy je prutok. Co si pamatuju, tak nikdo nikdy s ventilem
nemanipuloval a prutok je porad stejny. Tedy pokud ventil nezamrzne.
Az budete zkouset ten vodik, poslete video :-)

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, October 31, 2006 6:10 PM
Subject: OT: tig svareni

Zdravím konféru.
Mám několik dotazů k subjectu, který se tu nedávno nakousl. Subject mně zaujal, a prohlédl jsem si nádobíčko ve svářecí prodejně.
-Viděl jsem "manometr" na argon, a je cejchovaný v průtoku. Znamená to že průtočné množství stabilizuje nezávisle na protitlaku?
Nebo je to klasický manometr a předpokládá na výstupu kalibrovanou trysku?
-Je možné argon něčím nahradit? Co2, dusík, nebo nějaký topný plyn, (propan, vodík) který bude mít redukční účinky?
Dík Lubor