tig svareni

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Říjen 31 19:14:19 CET 2006

Vodik a propan vam z toho tigu udělají spatne horici autogen :-}
CO2,N, i argon se jako ochrana atmosfera bezne pouzivaji , prijde na to jake
materialy chcete varit.
Pokud jde o manometr, rucne nastavite kolik z toho ma tect, jinak receno
nejspise jde o klasicky manometer jen jinak cejchovany.

Zdravím konféru.
Mám několik dotazů k subjectu, který se tu nedávno nakousl. Subject mně
zaujal, a prohlédl jsem si nádobíčko ve svářecí prodejně.
-Viděl jsem "manometr" na argon, a je cejchovaný v průtoku. Znamená to že
průtočné množství stabilizuje nezávisle na protitlaku? Nebo je to klasický
manometr a předpokládá na výstupu kalibrovanou trysku?
-Je možné argon něčím nahradit? Co2, dusík, nebo nějaký topný plyn, (propan,
vodík) který bude mít redukční účinky?
Dík Lubor