AVR isp programer

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Říjen 31 13:20:01 CET 2006

tyto 2 mam osobne odzkousene a naprosto bez problemu:
* "Kostuv" klon jtag miniICE (od mega16 vys, i debugovani, super)
* nejake programovatko od HWgroup na seriovy port (nepamatuju presne
nazev) - dodavaj mj. s DK k Charonu (ale i samostatne)

Odzkouseno, funkcni na 99%
PonyProg + udelatko jen s budici na par. port (nema vlastni casovani,
takze je to bez zaruky. Vesmes to funguje, ale oblibenou cast tela
bych za to nedaval

Zajimavou kombinaci je Kostuv isp+jtag (nemam odzkousen, ale neni
duvod, aby nejel)(jtag je schodny jako v miniICE)

Marek