Microchip-C18 x htsoft-C18

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Říjen 31 12:44:23 CET 2006

Pokousim se porovnat kompilatory. Oba dva maji napsano "full ANSI C...".
Mam odladeny soft na PC - BC++ . (70 000 radku) Je to psano s ohledem na PIC
procesory.

Ht-Soft se trochu hadal, ale prelozil vse. Zatim ale program nechce
fungovat, nekam se zabiha. (Drobny detail :-))) )
Omezeni je u promennych v externi pameti. Napriklad nelze napsat
Structura.Bit_Pole=1 nebo ++Structura.Pocet. Taky je nestastne vyresen
pristup do externi pameti - u zapisu se vzdy inicializuje TBLPTR i kdyz
zapisuji do promennych za lezicich v pameti za sebou.

Microchip-C18 si neporadil s polem structur. Mam jich tam nekolik, takze je
to o nicem. Musel jsem taky vymazat z prommennych "near".
Dale nezna typ promenne bit, takze misto TMR1IF=1 musite psat
PIR1bits.TMR1IF=1. Taky jsem zatim neprisel na to jak zapnout asm vypis.

Zatim tedy vysledek nic moc. Potrebuji odladit vse na PC a co s nejmensimi
upravami prelozit do PICu, protoze ICDII je strasne pomala - u velkych
procesoru je tak akorat  vhodne na ladeni drobnych kosmetickych uprav.

Obe verze kompilatoru jsou posldniho data

Michal Gregor