Jak na ethernet rozhrani k MCU?

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Úterý Říjen 31 12:20:05 CET 2006

Nedovedu si představit jak přidat ethernetovou konektivitu snadněji než s XPortem - XPort má totiž v sobě "od přírody" (od Lantronixu ;-) ) nahrám firmware s funkcí prostého převodníku Ethernet/RSxxx. Takže stačí si nastavit například TCP režim a připojovat se na to třeba z terminálu na PC. To co nadatlujete do terminálu vypadne ze sériové linky na XPortu ... (a obráceně samozřejmě taky). Takže na rozchození komunikace přes Ethernet nepotřebujete umět XPort programovat.

LuKas
Máme další spot P.Čtvrtníčka. Podívejte se www.neuservis.cz