oprava tiskárny HP LaserJet 4L

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 31 11:59:31 CET 2006

Zdravim,
potreboval bych poradit s tiskarnou HP LaserJet 4L.
Dostala se mi do rukou s prisernymi zvuky a nenatahovala papir. Rozebral
jsem ji, zjistil, ze kolecka obrousena nebo polamana nejsou. Mozna uz do ni
nekdo predtim lezl a dal to spatne dohromady. Elektronika se zda byt
vporadku, rele spinaji. Po sestaveni uz sice nehlasi error, zvuky jsou
vporadku ale papir nenatahne. Dole je takovy gumovy excentr a ten se jen o
kousek pohne. Uz jsem to rozebral nekolikrat v domeni, ze jsem to nekde
spatne sestavil a je to natesno ale vypada to OK.

Nemate s tim nekdo zkusenost ?
Pripadne, kde sehnat levne tuto tiskarnu (po netu se podivam take). Mam
jeste novy toner a je mi lito jej vyhodit.
J. Polivka