OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 30 20:28:08 CET 2006

No, já mám v živé paměti (kolega Hanzal si tuto historku možná též
pamatuje), jak jedna dívka z našeho kruhu při praktiku z laboratorních
technik četla postup experimentu ve skriptech krajně nesoustředěně.
Takže namíchala aluminotermickou směs, našťouchala jí do kelímku,
zasunula hořčíkovou pásku, přehlédla odstavec "... kelímek odneseme na
balkon, kde pásku zapálíme" a zapálila pásku vedle mně na laboratorním
stole.
Rychlost s jakou se kelímek začal propalovat stolem byla pozoruhodná
:-)))

Zdraví PavelK