OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 30 20:10:57 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 30.10.2006 od Marian Suchy:

> To si už presne nepamätám ale komponenty som mal z chemického krúžku
> v pionierskom dome.A tam bolo všeličo.Napríkla kovový draslík a
> sodík uložený v čomsi (petrolej ?).Takže asi tá kyselina bola
> správna.Okrem toho sme sa to učili práve v škole a ten pokus sa mi
> zdal veľmi jednoduchý,preto som ho urobil.

Uz neni patek ani vikend, tak jen velmi kratce - jeden muj spoluzak na
zakladce v chemickych laboratorich nemel nic jineho na praci nez nalit
lih do vicka kahanu, zapalit to a drzet. Jenze ho to zacalo palit do
ruky, spadlo mu to na zem, lih se rozlil a horel. Jen tak tak se tomu
ucitelka vyhnula, jinak mela po sukni a po silonkach...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz