V cem pisete technickou dokumentaci

Jan Smrz jan.smrz@htc.honeywell.cz
Čtvrtek Říjen 26 11:10:05 CEST 2006

Marek Peca wrote:

>To pro me casto taky, ale u TeXu, narozdil od LaTeXu aj., je tam
>nekdy i ta odmena v podobe pekneho vysledku.
>
>A kdyz jsme u toho, vzpominam si, ze kolega tu pouziva jakysi totalni
>WYSIWYG jako ksicht k LaTeXu (k TeXu to prirozene z principu veci
>nejde udelat).

Onen program se jmenuje Lyx (teda alespon jeden z tech co znam) Tento
editor oznacuji jako WYMWYG (what you mean is what you get). Psal jsem v
tom diplomku a prace je docela prijemna, protoze to cloveku usetri praci
a ma jiz behem psani textu nejakou predstavu o vyslednem vzhledu. Pokud
mu nestaci schopnosti programu, tak lze inline psat primo texove prikazy.

J.S.