OT: Ach, to je doba... Was: Re: mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 26 10:57:55 CEST 2006

andrej jancura wrote:

> Jano,
>
> ja by som to az tak neprehanal, PicC optimalizuje velmi dobre... Dolezity
> je ale algoritmus, ktory musis vymysliet rovnako v ASM, Pascale ci C. To
> ostatne je uz lahke.

Mno tak neprehanaj, neprehanaj...

Toto je to, ze vy, mladi, to neprehanate.

Takmer vsetka spotrebna elektornika co som domov kupil za posledne 3
roky su na (a niektore uz aj za) hranici pouzitelnosti. Ked zapnem
DVDcko, len kym sa zobrazi reklamny napis, trva to asi 3 sekundy, a ten
napis tam svieti dalsich 5. Ked stlacim cudlik "open", trva to asi
dalsich 5 sekund (neprehanam, mozno je to este viac) kym sa otvori (aj
ked na displej hodi optimisticky napis "OPEN" "uz" po 2-3 sekundach), a
to bez ohladu na to ci tam je disk alebo nie (kym v prvom pripade verim,
ze by mohol mat potrebu brzdit disk kvoli bezpecnosti, v tom druhom to
je cira sprostost). Samozrejme je samotne prehravanie este lenivsie (a
vnucuje mi to vsetky tie debilne upozornenia a menu atd. bez moznosti
preskocit ich, ale toto posledne je asi skor vysledok nejakych
kartelovych dohod). Podotykam, ze sa jedna o znackovy vyrobok.

Video, co som kupil ako nahradu za takmer rovnaky vyrobok rovnakeho
vyrobcu, ma taky doj***ny uzivatelsky interface, ze bez navodu sa neda
slusne pouzivat inak nez proste nahravanie a prehravanie; ten stary som
vedel pouzivat hned bez jedineho pohladu do navodu. Znova, to video je
niekolkonasobne lenivsie (aj ked ma turbo pretacanie, kym vobec
pretacanie spusti uplynu asi 3 sekundy). Znova sa jedna o veducu znacku
v danej oblasti.

Minule som si bol vymenit obciansky a cakal som v rade 5 ludi asi pol
hodinu, pricom su tam 2 pracoviska. Je s tym spojenych spusta ukonov -
pracovnicka musi vybrat papierovu kartu, nalepit fotku, dat potlacit,
dat podpisat, nalepit fotku na samotny OP, dat potlacit, zalaminovat,
zalozit kartu naspat - ale to vsetko trvalo mozno dve minuty. Zvysny cas
pracovnicka CAKALA kym moze nieco napisat do kompu.

To vsetko je vysledok toho, ze to NEPREHANATE. Ja tomu hovorim uplne
inak, ale ja som uz ocividne vykopavka...

Pardon za ten povzdych...

wek