mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Říjen 25 17:19:03 CEST 2006

> To, ze Packal ako aj akykolvek iny vyssi jazyk je na toto jednoducho
> nevhodny, ci uz s timerom alebo bez, som uz pisal a si za tym stojim.

Jano,

ja by som to az tak neprehanal, PicC optimalizuje velmi dobre... Dolezity
je ale algoritmus, ktory musis vymysliet rovnako v ASM, Pascale ci C. To
ostatne je uz lahke.

Ten algoritmus ale vymyslat sam uz nemusis, staci si pozriet nejake tie
app. Myslim, ze to urcite najdes na Microchipe alebo Atmely, pripadne si
pozries ten priklad z PicC. A potom si to napises urcite aj sam.

Riso,

vyber hodnoty toho bytu pre kalibraciu je podmieneny aj cimsi inym, nez
vyskytom jednej 1 alebo 0. Ak nad tym popremyslas, prides aj na dovody,
preco je to najlepsie spravit s 0x00. Ten hlavny je to, ze to naprogramujes
velmi lahko.

Andrej