ADSL modem - konecne Bylo: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Říjen 23 21:54:51 CEST 2006

> To ze je poveseno na veneni vic spliteru nevadi, pte jsou na vf strane
> "otevrene" a nezakoncene, tedy impedance pro vf je OK. Impedance
> nezakonceného spliteru je teoreticky nekonecne velka, prakticky tak
> velka, ze vzhledem k impedanci vedeni zanedbatelna.

Uznavam, mate pravdu. Pokud na vysokofrekvencni brane vsech splitteru
krome jednoho nic neni, bude vse na vf prizpusobeno. Akorat to budou
kazit ty rozvetvene kusy vedeni po byte. Jak moc, to neodhadnu.

> A s temi preslechy to  moc nerozumim. Uplink od ADSL modemu je
> frekvencne jinde nez downlink, takze není mozne, aby modem poslouchal
> sam sebe. Neni to jako klasicky analogovy telefonni (dialup) modem, kde
> je 2dr/4dr vidlice pro slouceni TX a RX casti modemu a jine pomucky (
> kompenzace echa atd..)

Myslel jsem po delce kabelu od zasuvky k ustredne (nebo ke ktere to
chytre lednicce, ktera si to ADSL z linky bere).

MP