ADSL modem - konecne Bylo: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Říjen 23 21:43:53 CEST 2006

Marek Peca napsal(a):

>Proc? ADSL modem je pripojen za jediny spliter na jeho vf cast.....?

To ze je poveseno na veneni vic spliteru nevadi, pte jsou na vf strane
"otevrene" a nezakoncene, tedy impedance pro vf je OK. Impedance
nezakonceného spliteru je teoreticky nekonecne velka, prakticky tak
velka, ze vzhledem k impedanci vedeni zanedbatelna.

Delal jsem osobne na tohle tema mereni a  samotny spliter  nijak
nezakonceny vubec neovlivnuje vf kvalitu linky. Ani pripadne zapojeni
telefonu do jeho nf casti  vf parametry linky neovlivni. ( jak by taky
mohlo ze?)
A s temi preslechy to  moc nerozumim. Uplink od ADSL modemu je
frekvencne jinde nez downlink, takze není mozne, aby modem poslouchal
sam sebe. Neni to jako klasicky analogovy telefonni (dialup) modem, kde
je 2dr/4dr vidlice pro slouceni TX a RX casti modemu a jine pomucky (
kompenzace echa atd..)