Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)
Pavel Kořenský
pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 23 04:32:42 CEST 2006
No, podle mého názoru za to mohou ČD.
Nic jim nebrání pořídit si vyhovující lokomotivy či vlaky, jezdit
častěji atd.
O to, že má mezinárodní rychlík zpoždění 20 minut celkem nejde, letadla
mají často zpoždění hodinu nebo víc. Pokud se týká zpoždění, tak je u ČD
spíš problém v tom, že 20 minut zpoždění dokáže nabrat i pantograf z
Berouna do Prahy nebo naopak. A to ve stanici Praha,Radotín což jsou dvě
zastávky od Smíchovského nádraží, pokud počítám nádraží Praha, Velká
Chuchle kde vlak staví jen v úterý a v červenci. :-)
Jde spíš o to, proč vlak ČD (skutečný a opravdový vlak, patřící ČD)
nejezdí 4x denně do Mnichova a Norimberka, 4x denně do Paříže a Londýna
a Paříže a Nice, 6x denně do Vídně atd.
Zdraví PavelK
> Hezké ránko,
>
> a kdo za to asi může ? ČD a nebo SNCF ? Případně DB či niné
> železniční správy ? Naše lokomotiva se do Francie nedostane. Jedině
> dieslová. Házet tohle na ČD je tak trošku podlé. Stejně jako
> nadávat ČD
> že vlak EC jezdí pozdě. Když to jede 20 minut zpožděné už z Německa.
> Protože mezi hranicí a Děčínem to normálně nejde nabrat. Jinak tyhle
> vlaky mají na sobě většinou napsáno MÁV. Ale lidi nadávají na ČD ...
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>
>
> Saša K. Svobodová
>
>
> *****************************************************************
>
> web: http://www.sasa.monty.cz
>
> mail: sasa.svobodova@centrum.cz
> mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!
>
> ICQ: 260 344 186
>
>
> *****************************************************************
>
Další informace o konferenci Hw-list