Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Říjen 23 04:32:42 CEST 2006


No, podle mého názoru za to mohou ČD.

Nic jim nebrání pořídit si vyhovující lokomotivy či vlaky, jezdit
častěji atd.

O to, že má mezinárodní rychlík zpoždění 20 minut celkem nejde, letadla
mají často zpoždění hodinu nebo víc. Pokud se týká zpoždění, tak je u ČD
spíš problém v tom, že 20 minut zpoždění dokáže nabrat i pantograf z
Berouna do Prahy nebo naopak. A to ve stanici Praha,Radotín což jsou dvě
zastávky od Smíchovského nádraží, pokud počítám nádraží Praha, Velká
Chuchle kde vlak staví jen v úterý a v červenci. :-)

Jde spíš o to, proč vlak ČD (skutečný a opravdový vlak, patřící ČD)
nejezdí 4x denně do Mnichova a Norimberka, 4x denně do Paříže a Londýna
a Paříže a Nice, 6x denně do Vídně atd.



Zdraví PavelK

> Hezké ránko,
> 
>     a kdo za to asi může ? ČD a nebo SNCF ? Případně DB či niné 
> železniční správy ? Naše lokomotiva se do Francie nedostane. Jedině 
> dieslová. Házet tohle na ČD je tak trošku podlé. Stejně jako 
> nadávat ČD 
> že vlak EC jezdí pozdě. Když to jede 20 minut zpožděné už z Německa. 
> Protože mezi hranicí a Děčínem to normálně nejde nabrat. Jinak tyhle 
> vlaky mají na sobě většinou napsáno MÁV. Ale lidi nadávají na ČD ...
> 
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
> 
> 
> 					Saša K. Svobodová
> 
> 
> *****************************************************************
> 
>             web: http://www.sasa.monty.cz
> 
>            mail: sasa.svobodova@centrum.cz
>    mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!
> 
>             ICQ:  260 344 186					
> 			
> 
> *****************************************************************
>




Další informace o konferenci Hw-list