Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)

Pondělí Říjen 23 04:14:45 CEST 2006

Hezké ránko,

    a kdo za to asi může ? ČD a nebo SNCF ? Případně DB či niné
železniční správy ? Naše lokomotiva se do Francie nedostane. Jedině
dieslová. Házet tohle na ČD je tak trošku podlé. Stejně jako nadávat ČD
že vlak EC jezdí pozdě. Když to jede 20 minut zpožděné už z Německa.
Protože mezi hranicí a Děčínem to normálně nejde nabrat. Jinak tyhle
vlaky mají na sobě většinou napsáno MÁV. Ale lidi nadávají na ČD ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!