Re: Malá lekce matematické geometrie ....

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Říjen 22 16:35:55 CEST 2006

Ne. Nakreslete si petiuhelnik a posunujte - napriklad - jeden z
vrcholu rovnobezne s protilehlou zakladnou z jedne krajni pozice (kdy
se z petiuhelniku stane ctyruhelnik) do druhe. Obsah bude nejdriv rust
a pak klesat, takze snadno najdete dva ruzne petiuhelniky se stejnym
obsahem.

Na geometricke konstrukce vseho mozneho i skoro nemozneho jsou fajn
vec moderni 3D CADy, ale jestli nejaky umi zafixovat plochu, to nevim.
Mozna PRO/E, ten umi kdejakou "blbost".

Ales Prochaska