RE: Malá lekce matematické geometrie ....

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Říjen 22 16:31:33 CEST 2006

Ne, neni, dokonce to neni jednoznacne ani pro ctyruhelnik
(tedy az na par zvlastnich pripadu, jako treba ctverec).
Ale lze vytvorit zadani, ktere bude jednoznacnost splnovat :)).
Dukaz:
mejme strany a,b,c,d ktere jsou si velmi blizke, ale ruzne.
maximalni plocha je cca a^2.
pozadujme plochu polovicni.
Nyni muzeme ctverec "sklapet" tak dlouho, az plocha bude rovna pozadovane
a bez ohledu na stranu (tj. jednou budeme mit ostry uhel u ab, podruhe u bc,
...).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti