mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 21 11:27:04 CEST 2006

HWnews napsal(a):

> Ne tohle by melo byt v poradku - nastaveni portu sezere jen Tosc/4 tedy
> 1us a to by na 10bitech nemelo hrat roli. Mohu to zkusit, ale neverim tomu.
>
> A rutina delay je udelana tak, ze trva to co se po ni chce vcetne odskoku.

> Ja ji take resit nechci, ale bohuzel vestavene rutiny uP selhavaji tak
> se to snazim simulovat  rucne.
>
> Udelam to tak jak pise Danhard - budu s tim hejbat s taktem 2400bps a
> zmerim to citacem a kouknu i na to i osciloskopem.
>
> RadekCX

No tak jsem to testnul a pri kdyz to stridam po tech 416us tedy
frekvence 1200Hz tak z toho leze 1144.5Hz. Tedy odchylka od frekvence 4.7%.

Tak jsem to zkusil s puvodnim kodem na bitrate 2288bps a minimlane
vysilani slape bez problemu.

Jdu zkusit pouzit tu kalibracni konstantu zda to nejak dorovna.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info