Vyuziti substratovych diod FETu v H mustku

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Říjen 20 18:00:46 CEST 2006

Proudova zatizitelnost byva stejna jako zatizitelnost  tranzistoru.
----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 20, 2006 10:09 AM
Subject: Re: Vyuziti substratovych diod FETu v H mustku

Vlastnosti te diody jsou v kazdem katalogu tech tranzistoru.
Danhard
*******

Zdravim

delam nekolika nasobny zdoj pro vlacky (klasika - ne digital)

Funguje mi to bez problemu, jen se tam projevuje takova drobnost:

K motorkum lokomotiv mam pripojene antiparalelni led (pri jizde dopredu
sviti
zelene, zpet cervene) a kdyz to napajim z meho H mustku, tak pri pomale
jizde
je videt jak prosvecuje druha barva diod (do zelene cervena a pod).

jako nulovych diod jsem "chytre"  chtel vyuzit substratovych diod fetu
(IRF630
a IRF9530).

Je tohle uziti dovolene? Jake ty diody maji Uf (jako klasicky kremik?)

Reseni je zrejmne jen v pripojeni dalsich schottkyho diod ze?

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo