[OT] Let's flame! Was: ocenovani prototypu

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pátek Říjen 20 08:41:24 CEST 2006

At 12:26 AM 10/20/06, you wrote:
>A sdelil tez prodejce, kolik kusu by byl schopen rocne prodat? Nejlepe, aby
>to bylo cislo v rozsahu 1 - 10 ks, tak aspon v evropskem meritku??

Obavam se, ze takhle to zase nefunguje - nejdriv neco prodat a pak to
vyvinout. Ale debatovali jsme o vsem moznym a mimo jine prisla rec na
to, ze zrovna nedavno potrebovali pro nekoho polarograf, jestli bych
o necem nevedel.

>v certifikovane analyticke laboratori je za skodnou.

Jestli je polarografie skodna nebo jestli ma treba dobu hajeni je nam
v podstate jedno, to si musi rozhodnout zakaznik, ktery ten
polarograf bude kupovat.

J. Hanzal