Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Holas holas@holas.info
Pátek Říjen 20 11:55:10 CEST 2006

Taky doporucuji, byl jsem tam asi pred mesicem.
Max vykon 650MW po dobu asi 8 hodin. Bezne se pry
vyuziva jen jedna turbina (325MW).
K tem vstupenkam: ta benzinka patri firme Energotis, ktera
zajistuje mimo jine i ty exkurze na PVE Dlouhe Strane.
K smotne elektrarne do kopcu je bez vstupenky zakaz vjezdu.
Doporucuji telefonickou rezervaci. Bylo plno. Exkurze se konaji
asi 3xdenne (9, 11, 13 hod.) a je to tak na dve hodiny.
Bobes