SETTOPBOX-schema

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Říjen 20 10:10:49 CEST 2006

| Prave, ja take tak nejak zadny nevidim. Ale ja se v tomhle moc
| neorientuji, tak mozna nekdo bude vedet vic.
|
| Petr Zahradnik, pocitacovy expert

On tady jde vyvoj spis jinou cestou. Ne ze vyrobci HDD rekorderu
pridavaji do svych zarizeni digitalni tunery, ale naopak vyrobci
Set Top Boxu delaji modely s HDD. Ty jednodussi jsou
jednotunerove (co nahravam, na to musim koukat), ty lepsi
jsou dvoutunerove (tech je velmi malo).

Spoluprace STB a analogoveho videa je velmi problematicka.
Pri pripadnem programovani musim programovat 2 nezavisla
zarizeni, a to uz by mi tedy ten nahravany program fakt musel
stat za to.

A to je jeste u DVB-T situace relativne snadna, protoze muzete
mit tuneru nebo celych STB kolik chcete.
Ale u vetsiny placenych DVB-S (satelit), vsech DVB-C (digitalni
kabelovka) a  IPTV mate v cene jen jedno zarizeni, t.j. jeden tuner !
Takze nejen ze nemuzete nahravat neco jineho, nez na co se
divate. Ale ani neni mozne mit jednu bednu v obyvaku, dalsi
v kuchyni, dalsi v dilne atd. (resp. muzete, ale na vsech musi
jet stejny program).

Ja mam takhle doma 5 beden, pro me je to kulisa k tomu,
co zrovna delam. Chci, aby bedna byla kde jsem ja, a ne abych
ja musel byt tam, kde je bedna. No a tohle s DVB-C a IPTV
je neresitelne, s DVB-S tu mame nastesti "ohebne Linuxove
pristroje :-)", coz je i muj pripad.

rollfree