Re: [OT] Digitální TV - bylo SETTOPBOX

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Říjen 20 08:18:32 CEST 2006

Sice nemám kino s obrazovkou pres celou stenu :-) ale taky jsem si vsimnul.
Neni to stale, ale pripada mi ze pri nejake zavade (vypadek signalu na
trase???) se na chvilku kvalita prudce zhorsi - najedou kosticky a nekdy se
dokonce obraz zastavi. V prenosech z formule 1 to povazuju za normalni, ale
mam dojem ze jsem to videl i uprostred filmu. Jestli jim prelitava nejaky
tlusty havran pred antenou ? Je mi to zahadou.
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 20, 2006 2:21 AM
Subject: [OT] Digitální TV - bylo SETTOPBOX

Ale obecně vzato mně nástup digitální TV vůbec netěší.

Už dneska je dost zoufalé, jaké kostičkované hnusy dokážou některé TV
pouštět do éteru.

Člověk si pořídí kvalitní domácí kino v HDTV kvalitě, včetně
progressive-scan a jiných vychytávek a normální TV je na tom
nekoukatelná, protože TV stanice nejspíš nemají peníze na dostatek
diskové kapacity a tak každý pořad komprimují ad-absurdum. :-(((

Jsem zvědav na bitové toky po zavedení digitální TV. Nejspíš vše pojede
trhaně v rozlišení 320x240/15fps.

Zdraví PavelK