Zazitky ze Dne otevrenych dveri na vetrne elektrarne

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Pátek Říjen 20 07:30:08 CEST 2006

Aby se uplatnila "velká čísla", musí být zdrojů skutečně hodně a rovněž
musíme mít dostatečně dimenzované "rozvody". Docela bych se obýval,
abychom nenásledovali "příkladu" Německa, kde už se jim to lehce vymyká
z ruky.

Navíc je onen "kapacitní faktor" (je to procento využití?) na české
podmínky velmi vysoký. Je to opravdu celoroční průměr? Obvyklé bývá
číslo zhruba poloviční - asi jde o velmi výhodnou lokalitu.

Jan Novák