SETTOPBOX-schema

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 20 02:08:44 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 20.10.2006 od Pavel Kořenský:

> Když jsem na to koukal, tak ta krabička má na sobě krom dvou SCARTů
> také RF-Out konektor a podle manuálu by měl tenhle konektor vést do
> videa. Takže nejspíš to dekóduje digitál a jeho analogovou podobu to
> posílá na RF-Out, kde se může připojit staré zařízení s analogovým
> tunerem.

To bude urcite posilat jen ten vybrany kanal, takze kdyz chces neco
nahrat casovane, musis to takhle nastavit a nemuzes casovane nahravat
z vice kanalu.

> Ale faktem je, že HDD rekordér s digitálním tunerem jsem zatím
> neviděl. Ani poslední modely např. od Panasonicu digitální tuner
> nemají.

Prave, ja take tak nejak zadny nevidim. Ale ja se v tomhle moc
neorientuji, tak mozna nekdo bude vedet vic.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz