SETTOPBOX-schema

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Říjen 20 02:00:01 CEST 2006

No, já se v tom moc nevyznám, ale matka se nechala ukecat a pořídila si
to.

Když jsem na to koukal, tak ta krabička má na sobě krom dvou SCARTů také
RF-Out konektor a podle manuálu by měl tenhle konektor vést do videa.
Takže nejspíš to dekóduje digitál a jeho analogovou podobu to posílá na
RF-Out, kde se může připojit staré zařízení s analogovým tunerem.

Já osobně to zatím neřeším, protože jednak mám kabelovku a za druhé na
TV nekoukám vůbec a nahrávám si jeden jediný seriál (Lost) a i s tím asi
brzo přestanu, protože je to docela ptákovina.

Ale faktem je, že HDD rekordér s digitálním tunerem jsem zatím neviděl.
Ani poslední modely např. od Panasonicu digitální tuner nemají.

Zdraví PavelK