RE: Ještě Luxeony - strýc Podger navrhuje boost converter

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Říjen 19 20:56:39 CEST 2006

Zdravím,

to, že je FET kapacitní zátěž vím. Proto je tam také ten odpor, aby se
omezil proud při zapínání a vypínání.
Dát tam FET driver by bylo prima, ale jaksi po ruce žádný nemám.

S tím regulátorem je to vlastně fakt. Když jsem se nad tím opět lépe
zamyslel, tak je ta bižuterie kolem víceméně k ničemu. Stačí snímat
napětí na odporu A/D převodníkem a změnou PWM regulovat proud. Schválně
to zkusím nadrátovat jednoduše, proud řídit PID regulační smyčkou a
uvidíme co to udělá.

Zdraví PavelK